środa, 30 lipca 2014

Greetings from Greece

Witajcie kochani!
Dziś chciałabym podzielić się z Wami swoimi wspomnieniami (zdjęciami) z Grecji :)
Krótko i na temat: warto tam jechać - są naprawdę piękne widoki, miejsca, woda przejrzysta i ciepła, słońce cały czas grzeje (no pomijając jeden dzień gdzie była niezła burza:)), piasek cieplutki iiiiii mają tam chyba najlepszą kawę jaką w życiu piłam!! Wypijecie jedną ii kolejną i jeszcze jedną.... Co do kawy, mrożonego jogurtu i pizzy, którą dorównują Włochom nie mam zastrzeżeń... Serio.. Grzechem jest nie spróbować! :)
Zdjęcia nie są najlepszej jakości, gdyż większość z nich była robiona o zmroku telefonem, ale myślę, że źle nie jest.:)

































 i oczywiście zapraszam na facebooka oraz KONKURS od choies :)

4 komentarze :

  1. Marzy mi sie podróż do Grecji, śliczny kostium w stokrotki :))
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Chciałabym kiedyś pojechać do Grecji i spróbować tej pysznej kawy ;)
    Mam nadzieję, że kiedyś mi się uda :)
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. gorgeous look ♥

    I would like to invite you to my giveaway on my blog YOKO NGUYEN BLOG

    OdpowiedzUsuń

Translate