wtorek, 19 sierpnia 2014

flowers dress

Jakoś nie mogłam się zebrać na dodanie tego posta, zwlekam z nim już od tygodnia, ale przy takiej mało wakacyjnej pogodzie strasznie się rozleniwiłam...
Co do stylizacji - sukienka, która jest jedną z moich perełek znalezionych i kupionych w lumpeksie za grosze; przede wszystkim jest bardzo wygodna, dziewczęca i z kwiatowym motywem, czyli to co lubię najbardziej:)
Jak już dobrze wiecie, butom na platformie nie potrafię odmówić, więc w mojej szafie znalazło się i miejsce dla tych sandałków.
Taki outfit mogliście już zobaczyć na kilku zdjęciach w poście z Grecji, ale jako, że nie mam zwyczaju kupować ciuchów "na raz" i mam rzeczy, które faworyzuję to postanowiłam, że poświęcę mu ten post:)


























                             | sukienka, torebka - sh | buty - house | okulary - carry | bransoletki, wisiorek - katherine |

Przypominam, że prowadzę również stronę na facebook'u! :) 

9 komentarzy :

  1. Jak sama zauważyłaś w lumpekach mozna znaleźć naprawdę fajne ciuchy za kilka złotych, ale najlepsze jest to, że są oryginalne i nie musimy się przejmować, ze ktoś ma takie same :) Moja ulubiona zamszowa torebka z frędzelkami jest właśnie z sh mam juz ja kilka lat i wgl się nie zniszczyła :) A co do stylizacji to jest idealna na lato lekka i dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też w sh często znajduję perełki za grosze, a ich jakość jest często lepsza niż tych nowych kupionych w sklepie :) Sukienka jest śliczna, taka delikatna i dziewczęca.
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna ta sukienka :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiscie sukienka jest piekna i dziewczęca . W lumpeksach można czasami kupić perełki
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie sukienki, niestety w Finlandii nastapiła pora deszczowa i nie mogę się letnio ubierać;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękne włosy 0_0 !

    OdpowiedzUsuń
  7. Such pretty pictures! Just wanted to let you know that I nominated you for the Liebster Award! You can check it out on my blog at http://www.maralmuse.com/2014/08/liebster-award.html
    Natalie

    www.maralmuse.com

    OdpowiedzUsuń

Translate