środa, 2 grudnia 2015

Blue hat, blue socks


Ostatnio na nic nie mam czasu, a dzień za dniem mi upływa i kiedy tylko patrzę na kalendarz uświadamiam sobie, że to już czas przełożyć kartkę na nowy miesiąc. 

Wiem, że zaniedbuję bloga, ale obiecuję to zmienić! 
Dziś zapraszam do oglądnięcia stylizacji jaką dla Was przygotowałam. 

Zdjęcia wykonane przez moją kochaną Marzenkę, która naprawdę tworzy cuda! Sami zobaczcie! :)


















































 | kapelusz - h&m | golfik - reserved | spodnie - cropp | torebka - wittchen | buty - deezee | makeup - ja |


Poza tym jeśli macie jakieś pytania, tematy, o których chcecie przeczytać - poznać moją opinię, zapraszam do pisania -> na dole w komentarzu, może być na ask.fm (choć nie bywam tam zbyt często), email, wiadomość na facebooku, na instagramie czy na snapchacie :D
 Czyli generalnie na każdym portalu społecznościowym, na którym jestem:)


3 komentarze :

  1. o jejku - jak ja Ci zazdroszczę takiego niepospolitego melonika!
    jest piękny!

    i buty też zacne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna i masz piękny uśmiech <3 Obserwuję <3
    http://porcelanowycukier.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście super wyglądasz. I ten piękny melonik. Niesamowity kolor:-)

    OdpowiedzUsuń

Translate